fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

בלוג

מדפסות תלת מימד PEKK

מדפסות תלת מימד PEKK

מדפסת תלת מימד PEEK

לצד המאמץ לפתח עוד ועוד טכנולוגיות של הדפסת תלת מימד, קיים מאמץ מקביל לפתח חומרים נוספים ולהתאים חומרים קיימים לעולם הדפסת התלת מימד. אחד החומרים שזוכים לתשומת לב מיוחדת בשורה של תעשיות הוא ה-PEEK, חומר תרמופלסטי בעל מאפיינים ייחודיים של חוזק מבני, עמידות בחום ועמידות בשחיקה, שמציב אותו כתחליף מהימן לסוגים שונים של מתכות. העניין הוא שלא כל מדפסת תלת מימד יכולה לתפקד בתור מדפסת תלת מימד PEEK, שמסוגלת לעמוד בדרישות התובעניות של הדפסה באמצעות PEEK.

כמה מילים על PEEK

בעוד שבטכנולוגיות ייצור מסורתיות, אפשר ליהנות מחופש כמעט מלא לעבוד עם כל סוג של חומר ולבצע התאמה מלאה בין החומר ובין התוצר הסופי, בהדפסת תלת מימד עדיין מתקיים תהליך של פיתוח פתרונות שיאפשרו את הגמישות המלאה הזאת. אחת ההצלחות הגדולות של התחום היא ההצלחה סביב פיתוח מדפסות תלת מימד PEEK. ייחודו של החומר נובע מחוזקו המבני והעמידות הגבוהה שלו, שהופכת אותו לתחליף ראוי למתכות שונות בקונסטלציות ייצור שונות. ה-PEEK מציע למעשה פתרון להדפסת רכיבים פונקציונליים המיועדים לעמוד בעומסים גבוהים ובתנאים שבהם נדרשות לעמוד בדרך כלל מתכות בלבד. יחד עם זאת, זה לא בא ללא מחיר.

מדפסות תלת מימד PEEK ייעודיות

אם אתם מעוניינים לבצע הדפסות תלת מימד באמצעות PEEK, אתם לא חייבים לקנות מדפסת ייעודית ל-PEEK אבל אתם כן חייבים לוודא שהמדפסת שלכם מסוגלת לעבוד עם החומר. מדפסת תלת מימד PEEK צריכה לעמוד בשורה של קריטריונים שיאפשרו לה לבצע את ההדפסה המורכבת באמצעות PEEK. כך למשל, מכבש המדפסת צריך להיות מסוגל להגיע לטמפרטורה של 400 מעלות צלזיוס כדי להמיס את החומר ולטמפרטורות שנעות בין כ-100 מעלות ליותר מ-200 מעלות צלזיוס בתא המרכזי ובתבנית הבנייה. מעטים הם החומרים שדורשים את התנאים האלה לצורך ביצוע הדפסת תלת מימד, ולכן לעבודה עם PEEK חשוב לרכוש מדפסת תלת מימד PEEK שנועדה למשימה וזמינה היום גם בטכנולוגיית SLS (סינטור בעזרת לייזר).

אבל אתם רק צריכים לקבל את ההחלטה לעבוד עם PEEK. את המדפסת המתאימה תוכלו למצוא בקלות אצלנו בחברת 3DNY שמציעה את כל סוגי מדפסות התלת מימד לעסקים ולתעשייה, ובכלל זה מדפסות מותאמות לעבודה עם PEEK לרבות בפורמט אבקתי בטכנולוגיית SLS. לכל שאלה שיש לכם בעניין ולביצוע הזמנות של מדפסות תלת מימד לעסקים, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 09-7449959 ונשמח לסייע.

מאמרים נוספים

יש לכם שאלה על המוצר?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

הודעה חשובה!

לקוחות יקרים,

השירות שלנו יפעל במתכונת מצומצת בין התאריכים 26-28/12/2023 בעקבות ספירת מלאי.

פניות בנושא שירות יתקבלו בכתובת המייל [email protected] בלבד

נחזור לפעילות מלאה ביום ראשון 31/12/2023
עמכם הסליחה!