fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

בלוג

מדפסת תלת מימד בתעשיית הרכב

מדפסת תלת מימד בתעשיית הרכב

מדפסת תלת מימד בתעשיית הרכב

מדפסות תלת מימד הולכות ותופסות יותר ויותר מקום בשטח רצפת הייצור של מפעלים בתחומי תעשייה רבים ומגוונים. בחלק מן המקרים הן תורמות לתפוקה ומייעלות את תהליכי הייצור ובחלקם הן מציעות ערך מהפכני של ממש. אחת מהתעשיות שבהן אפשר לראות את האימפקט של מדפסות תלת המימד בצורה המובהקת ביותר היא תעשיית הרכב. מדפסת תלת מימד בתעשיית הרכב יכולה לשמש לשורה של מטרות, החל מדומיננטיות בתהליכי התכנון של דגמים עתידיים, דרך השתתפות בתהליכי הייצור של המכוניות עצמן וכלה בייצור בלעדי של חלפי רכב, והמהפכה רק בתחילתה.

מה אפשר ללמוד מתעשיית הרכב בתחום מדפסות התלת מימד?

ובכן, הדבר המרכזי שאפשר ללמוד מתעשיית הרכב הוא שמדפסות תלת מימד יכולות לייצר לנו רכיבים רובסטיים ועמידים, שמסוגלים לעמוד בעומסים בהם עומדים חלפים יצוקים. אבל מעבר לזה, מדפסת תלת מימד בתעשיית הרכב תדע בדרך כלל לעבוד עם חומר ספציפי אחד ובקצבים גבוהים של ייצור וזה אולי דבר חשוב שכל תעשיין או עסק צריך לדעת בהזמנת מדפסת תלת מימד. במילים אחרות, היכולת של מדפסות תלת מימד לעבוד עם מגוון חומרים היא יכולת חשובה וטובה, אבל היא לא מהווה את הפרמטר החשוב ביותר בשיקולים עסקיים ומסחריים. בהזמנת מדפסת תלת מימד, חשוב יותר שתבחרו מדפסת שיודעת לעשות מצוין את המשימה שלשמה היא נועדה, על פני מדפסת שיודעת לעשות הרבה דברים, אבל פחות טוב, פחות מהר ופחות איכותי.

 

היכן אפשר לקנות מדפסת תלת מימד בתעשיית הרכב?

ככלל, כל רכישה של מדפסת תלת מימד לשימוש עסקי או תעשייתי, רצוי שתתבצע בעסק המתמחה ספציפית במדפסות תלת מימד לעסקים ובמיוחד כאשר מדובר במדפסות Heavy Duty כמו אלה שאפשר למצוא בתעשיית הרכב. מדפסת כזאת צריכה להיות מאוד מדויקת, מאוד אמינה ובעלת ביצועים בקצה העליון של עולם הדפסת התלת מימד – פיצ’רים שאפשר למצוא אך ורק בעסק המתמחה בתחום ורצוי גם כזה שעובד עם תעשיות כבדות כמו תעשיית הרכב.

חברת 3DNY היא בדיוק החברה הזאת, שבה תוכלו למצוא את דגמי מדפסות התלת מימד המתקדמות ביותר. בחברת 3DNY אתם לא מוגבלים במלאי, במבחר או ביכולות הנדרשות לכם. אם יש טכנולוגיית תלת מימד שעובדת, תוכלו להזמין אותה אצלנו ב-3DNY. כדי לבדוק את זה, עומד לרשותכם צוות של אנשי מקצוע החיים את עולם הדפסות התלת מימד לתעשייה באופן יומיומי וישמחו לענות לכל שאלה שלכם כבר עכשיו בטלפון 09-7449959.

מאמרים נוספים

pla

פילמנט PLA למדפסות תלת מימד – היכן מומלץ לרכוש? האם אתם חדשים בתחום הדפסות תלת-מימד, או שאתם כבר ותיקים ומנוסים? הותיקים בתחום כבר ודאי מכירים

קרא עוד »

יש לכם שאלה על המוצר?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

הודעה חשובה!

לקוחות יקרים,

השירות שלנו יפעל במתכונת מצומצת בין התאריכים 26-28/12/2023 בעקבות ספירת מלאי.

פניות בנושא שירות יתקבלו בכתובת המייל [email protected] בלבד

נחזור לפעילות מלאה ביום ראשון 31/12/2023
עמכם הסליחה!