fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

בלוג

pla

פילמנט PLA למדפסות תלת מימד – היכן מומלץ לרכוש?

האם אתם חדשים בתחום הדפסות תלת-מימד, או שאתם כבר ותיקים ומנוסים? הותיקים בתחום כבר ודאי מכירים את פילמנט (חומר גלם למדפסת תלת מימד) מסוג  ה- PLA, את יתרונותיו הרבים וקלות השימוש בו, אך עבור מי שרק מתחיל כעת את דרכו בתחום, רצוי ומומלץ להתחיל עם חומר זה בשל היותו הידידותי והקל ביותר לתפעול. נוסף, נרצה לספר לכם על  PLA, היכן ניתן למצוא PLA למכירה ומה העלויות שלו..

מדובר בחומר גלם מאד פופולארי ויותר אקולוגי עבור מדפסות תלת מימד, חומר זה אינו מפיץ ריחות או רעלים, ועשוי מעמילן תירס. PLA נחשב לקל לשימוש ולכן מתאים מאד למי שעושים את צעדיהם הראשונים, הוא אינו מתנתק ממשטח המדפסת ומתאים לכל מדפסות התלת מימד. מי שמכיר את החומר בדרך כלל ממשיך איתו בזכות קלות היישום שלו והמבחר הרחב של הצבעים והסוגים. כאשר רוכשים פילמנט PLA מחיר המוצר משתנה בהתאם להרכבו – יש את סדרת הצבעים הרגילה שלרוב נקראת PLA+ או PLA PRO ובנוסף קיימים המון סוגים נוספים כמו PLA SILK, או PLA דמוי שיש או PLA עץ, (הקישו כאן לדוגמא) ועוד רבים שניתן לראות כאן. מבחינת תפעול כולם יהיו זהים אך מבחינת מחיר יהיה שינוי.
 פילמנט PLA מתאים במיוחד לדגמי תצוגה, אב טיפוס, תחום האומנות, אדריכלות, או כל שימוש המצריך חומר גלם קשיח וחזק.

חברת 3DNY מתמחה ביבוא ושיווק מדפסות תלת מימד, אביזרים וחומרי גלם. אנו מומחים בהתאמת סוג המדפסת ללקוח, בין אם הוא פרטי, עסקי או מוסדי, תוך התחשבות בתחום העיסוק, הצרכים הנדרשים ומהם חומרי הגלם שיתאימו ביותר. תמיד נשמח לארח אתכם אצלנו ולתת לכם להתנסות, ללא עלות, בכל אחד מן המוצרים שאנו מציעים באתר. בכל שאלה או פניה, תוכלו ליצור קשר עימנו בטלפון: 09-7449959.

מאמרים נוספים

מדפסת תעשייתית

מדפסת התלת מימד הראשונה הומצאה בשנת 1983, אך עברו מאז שני עשורים עד שהפכה לנחלת הכלל. כיום, העתיד כבר כאן בצורת מגוון סוגי מדפסות תלת

קרא עוד »

על מידול תלת מימד

חברת 3DNY מספקת פתרונות הדפסה מלאים בתלת מימד, החל משלב רעיון ועד להדפסת מודל מוגמר בכל רמת מורכבות ועם מגוון חומרי גלם. שירותינו כוללים גם מידול

קרא עוד »

יש לכם שאלה על המוצר?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

הודעה חשובה!

לקוחות יקרים,

השירות שלנו יפעל במתכונת מצומצת בין התאריכים 26-28/12/2023 בעקבות ספירת מלאי.

פניות בנושא שירות יתקבלו בכתובת המייל [email protected] בלבד

נחזור לפעילות מלאה ביום ראשון 31/12/2023
עמכם הסליחה!