fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

בלוג

למה לאפות אם יש מדפסת תלת מימד לעוגות

חושבים לגבי מדפסת תלת מימד לעוגות שהיא מדע בדיוני? כנראה שאתם לא מעודכנים בעולם הדפסות תלת המימד המסוגל להדפיס מגוון מוצרים משלל חומרי גלם. חברת 3DNY מייבאת, משווקת ומוכרת מגוון איכותי של מדפסות תלת מימד המסוגלות להדפיס קשת רחבה של חומרים, לרבות כאלו המתאימים לצרכי תעשיית המזון והעוגות.

מתכון להכנת עוגה במדפסת תלת מימד

הכנת עוגה במדפסת תלת מימד דורשת את הרכיבים הבאים. קודם כל אתם נדרשים למדפסת תלת מימד מתקדמת וטובה היודעת להדפיס סוג זה של חומרי גלם. לאחר מכן תידרשו לאבקות עם רכיבי מזון שונים הנחוצים לשם הכנת העוגה, וכן למיכל המחובר למדפסת המכיל נוזלים כמו חלב או מים. כמו כן יש צורך בקובץ מחשב מתאים המחובר למדפסת ומספק לה הוראות להדפסת העוגה. כעת, בהתאם להוראות הקובץ המדפסת תתחיל לערבב את החומרים השונים היבשים והרטובים ותדפיס לכם שכבה אחר שכבה את העוגה המבוקשת. טעמה בהחלט יכול להשתוות למקבילה שהוכנה ביד אדם.

למה זה כדאי?

למה שנעדיף לקנות עוגה שהודפסה על ידי מכונה מאשר עוגה שהוכנה על ידי בני אדם? התשובה לכך מורכבות ממספר מניעים המועילים הן ללקוח והן לאופה. בתור התחלה הלקוח זוכה לקנות עוגה שהוכנה במקום ושאין ספק להיותה טרייה ולא קיים חשש שהיא עומדת בוויטרינה כבר כמה ימים טובים. לבית העסק הדפסת עוגות מבטיחה שלקוחות יזכו בעוגות טריות לצד חיסכון מהותי בשטח אחסון ובעלויות אנרגיה הנדרשות לשמרן לאורך זמן. כל זאת עם תהליך הכנה מהיר ויעיל החוסך בציוד וכוח אדם ומאפשר התאמה מלאה לרצונות הלקוח, סוג העוגה ומרכיביה.

לא רק עוגות

יש לדעת כי בימינו הדפסות תלת מימד למזון אינן מוגבלות אך ורק לעוגות וניתן להפיק באמצעותן סוגים שונים ומגוונים של מזונות. כך למשל ניתן להדפיס פשטידות, פיצות, לזניות, מאפים ואפילו כדורי פלאפל. למעשה טכנולוגיות הדפסת מזון מאפשרות ליצור כל מנה המבוססת על מרקם עם שכבות או מרקם שהינו אחיד.

מדפסות תלת מימד מתקדמות

הזמנת מדפסת תלת מימד מתקדמות עבור מוצרים מחומרי גלם שונים, מוצעת און ליין באתר החברה. בנוסף לביצוע הזמנה, לעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת 3DNY הדפסות תלת מימד, בטלפון 09-7449959 או במייל [email protected].

לצפיה במוצרים לחצו כאן

מאמרים נוספים

יש לכם שאלה על המוצר?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

הודעה חשובה!

לקוחות יקרים,

השירות שלנו יפעל במתכונת מצומצת בין התאריכים 26-28/12/2023 בעקבות ספירת מלאי.

פניות בנושא שירות יתקבלו בכתובת המייל [email protected] בלבד

נחזור לפעילות מלאה ביום ראשון 31/12/2023
עמכם הסליחה!