fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

בלוג

שימוש במדפסת תלת מימד לבניה

התפתחות מדפסות תלת המימד ושלל האפשרויות שהן מספקות הפכו אותן לרלוונטיות לענפים רבים במשק לרבות ענף הבנייה. חברת 3DNY מספקת שירותי הדפסה ומוכרת מדפסת תלת מימד בניין עבור מגוון צרכים. מדובר במבחר גדול ואיכותי של מדפסות מתקדמות, המוצעות עבור מחירים משתלמים עם אחריות מקיפה, הדרכות מקצועיות ושירותי התקנה ותיקונים.

מדפסות התורמות לייעול הענף

מדפסות תלת מימד לבניה מספקות מענה פרקטי וכדאי למגוון צרכים בענף. בין היתר ניתן לעשות בהן שימוש להפקת מודלים אדריכליים של מתחמים ומבנים לצרכי שיווק ומכירה. כמו כן המדפסות יכולות לייצור פריטים שונים הנחוצים לעבודת הבנייה, מרכיבי מכונות ועד לציוד שלם.

מודלים אדריכליים

אחד השימושים הנפוצים במדפסות תלת מימד לבניה הינו עבור מודלים אדריכליים התורמים להצגת, קידום ושיווק פרויקטים. עם מדפסת תלת מימד ניתן ליצור באופן מהיר, איכותי ומדויק מודל אדריכלי המספק אמצעי המחשה ברור ונוח. אמצעי המחשה זה מיועד לצרכי שיווק עבור קהל משקיעים וקונים פוטנציאלים וכן לצרכי עבודה לשם בחינת הפרויקט מהיבטים שונים כמו עיצוב, גימור, הנדסה, בטיחות ועוד. בעבר היה צורך בעבודה ידנית ממושכת להכנת של המודל, המבוססת על הרבה מאוד סקיצות, תרשימים ושרטוטים. מאידך, כיום באמצעות מדפסת תלת מימד אליה מועבר קובץ מידול מתאים, ניתן ליצור במהירות מודל אדריכלי מדויק ביותר, העשוי ממגוון חומרי גלם וגוונים, ומאפשר לדמות שלל פריטים במודל כמו חלונות זכוכית, מדרכות, ברכות מים, צמחייה ועוד. זאת לצד מפרטים טכניים מדויקים של דירות הכוללים בתוכם גם רהיטים, מוצרי חשמל, חלונות וכדומה. במידת הצורך יהיה זה פשוט ומהיר לערוך שינויים במידול הממוחשב וליישם במודל עצמו.

השמיים הם הגבול

כשזה מגיע לפוטנציאל הטמון בהדפסות תלת מימד עבור ענף הבניה, השמים הם הגבול. כך למשל, כבר בימינו ניתן למעשה להדפיס בית שלם בתלת מימד ובמדינות כמו דובאי וסין כבר יישמו טכנולוגיה זו ובנו בתים בתוך ימים בודדים בעזרת מדפסות ענק של תלת מימד. ההדפסות שחסכו בזמן, כוח אדם, חומרי גלם וציוד, כללו לא רק הדפסת קירות אלא גם תשתיות ואפילו רהיטים לבית.

מדפסת תלת מימד לבניה

הזמנת מדפסת תלת מימד לבניין מוצעת ישירות דרך האתר המאובטח שלנו. בנוסף לביצוע הזמנה, קבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת 3DNY הדפסות תלת מימד, בטלפון 09-7449959 או במייל [email protected].

לצפיה במוצרים לחצו כאן

מאמרים נוספים

איך לבחור מדפסת תלת מימד

איך לבחור מדפסת תלת מימד בחוכמה וללא ניסיון? אם הגעתם למסקנה שמדפסת תלת מימד יכולה לתרום לעסק\חברה\מוסד שלכם, אבל אתם לא בטוחים איזו מדפסת מתאימה

קרא עוד »

מבצע ALMA FILAMENT

קונים 6 מוצרים ממגוון סדרות הפילמנטים שבמבצע ומקבלים מכשיר לשימור חומר גלם מתנה

הסדרות המשתתפות במבצע :

ALMA PLA Silk
ALMA PETG
ALMA ABS
ALMA METAL FILL
ALMA GALAXY
ALMA PLA Matte

*בכפוף לתקנון *כולל כפל מבצעים *המבצע עד גמר המלאי
*משלוח חינם מעל 500 ₪

יש לכם שאלה על המוצר?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

הודעה חשובה!

לקוחות יקרים,

השירות שלנו יפעל במתכונת מצומצת בין התאריכים 26-28/12/2023 בעקבות ספירת מלאי.

פניות בנושא שירות יתקבלו בכתובת המייל [email protected] בלבד

נחזור לפעילות מלאה ביום ראשון 31/12/2023
עמכם הסליחה!