fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

בלוג

מדפסת תלת מימד קטנה ואיכותית

לצד מדפסות מקצועיות ומדפסות גדולות, חברת 3DNY מייבאת, משווקת ומוכרת גם מדפסות תלת מימד שולחניות קטנות. ברשות החברה מבחר גדול של מדפסות תלת מימד קטנות וחדישות המציגות יכולות מרשימות ומוצעות עבור מחירים משתלמים במיוחד. את המדפסות תוכלו לרכוש ישירות דרך אתר החברה המאובטח ולקבלן עם אחריות מקיפה ושירותי תיקונים.

מבחר עשיר  של מדפסות

באתר שלנו תיהנו ממבחר גדול של מדפסות תלת מימד קטנות מתקדמות ואיכותיות, מהן כל אחד יכול לבחור ולהזמין מדפסת המתאימה לצרכיו. כך למשל תוכלו למצוא באתר את דגמי המדפסות הבאים:

  • SUPER HELPER 155L- מדפסת תלת מימד קטנה +לייזר מבית WINBO, המוצעת עבור מחיר משתלם במיוחד ומציגה יכולות יוצאות מהכלל, מספקת גם פעולות של חריטה וחיתוך בלייזר במגוון חומרים. זוהי מדפסת שולחנית להדפסות PLA, השוקלת רק ארבע ק”ג, חסכונית בחשמל, פשוטה לשימוש ונוחה לנשיאה, בעלת גוף יציב במיוחד, יכולת הדפסה של חמישים מיקרון ומסופקת עם גליל פלסטיק. כמו כן המדפסת כוללת פונקציות של עצירת הדפסה ושמירה של נקודת עצירה, משטח הדפסה ולייזר נשלף והיא מסופקת עם שמונה צבעים לבחירה, חומר גלם, משקפי מגן, כרטיס זיכרון, קורא כרטיס ועוד.
  • CREALITY ENDER 3 PRO- מדפסת תלת מימד מסדרת ender 3 הפופולארית בגרסתה המשופרת, מציגה מימדים הרבה יותר קטנים לצד איכויות הדפסה גבוהות ביותר. מדובר במדפסת מאלומיניום במבנה פתוח, מהירה ויציבה ביותר, המוצעת על ידינו במחיר זול במיוחד, כוללת מיטה מתחממת לטמפרטורה של עד מאה ועשר מעלות בעלת משטח מיוחד התורם להדבקת המודל. כמו כן המדפסת כוללת המשך הדפסה מנקודת עצירה לאחר הפסקת חשמל, חיווט חכם שאינו נשחק, נגישות לכל חלקי המדפסת המקל על תחזוקתה ועוד.
  • INVENTOR II- דגם משופר של מדפסת תלת מימד FFF סגורה הרמטית מבית FlashForge, הכוללת מגש נשלף, מסך מגע צבעוני, איזון אוטומאטי, שליטה WIFI ומסופקת עם שני גלילי פלסטיק. המדפסת מספקת הדפסות ברזולוציה גבוהה וכוללת גם מאוורר חיצוני לקירור חומרי הגלם.

הזמנת מדפסת תלת מימד קטנה

הזמנת מדפסת תלת מימד קטנה מוצעת און ליין באתר החברה. כמו כן לביצוע הזמנה, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת 3DNY הדפסות תלת מימד, בטלפון 09-7449959 או במייל [email protected].

לצפיה במוצרים לחצו כאן

מאמרים נוספים

איך לבחור מדפסת תלת מימד

איך לבחור מדפסת תלת מימד בחוכמה וללא ניסיון? אם הגעתם למסקנה שמדפסת תלת מימד יכולה לתרום לעסק\חברה\מוסד שלכם, אבל אתם לא בטוחים איזו מדפסת מתאימה

קרא עוד »

מדפסת לעסק

מדפסות לעסק מחפשים מדפסות לעסק? מדפסות תלת מימד הופכות לפריט סטנדרטי ביותר ויותר בתי עסק שעושים בהן שימוש פנימי של תכנון ופיתוח או שימוש חיצוני

קרא עוד »

מבצע ALMA FILAMENT

קונים 6 מוצרים ממגוון סדרות הפילמנטים שבמבצע ומקבלים מכשיר לשימור חומר גלם מתנה

הסדרות המשתתפות במבצע :

ALMA PLA Silk
ALMA PETG
ALMA ABS
ALMA METAL FILL
ALMA GALAXY
ALMA PLA Matte

*בכפוף לתקנון *כולל כפל מבצעים *המבצע עד גמר המלאי
*משלוח חינם מעל 500 ₪

יש לכם שאלה על המוצר?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

הודעה חשובה!

לקוחות יקרים,

השירות שלנו יפעל במתכונת מצומצת בין התאריכים 26-28/12/2023 בעקבות ספירת מלאי.

פניות בנושא שירות יתקבלו בכתובת המייל [email protected] בלבד

נחזור לפעילות מלאה ביום ראשון 31/12/2023
עמכם הסליחה!