fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

בלוג

מדפסת תלת מימד לאדריכל מחירים

מדפסת תלת מימד לאדריכל במחיר משתלם

בעשור השני של שנות האלפיים מדפסות תלת מימד כבר הפכו לכלי עבודה חיוני עבור אדריכלים. חברת 3DNY מייבאת ומשווקת מבחר מתקדם של מדפסות תלת מימד לאדריכלים במחירים משתלמים במיוחד. מבחר זה מאפשר לכל משרד אדריכלי לאתר מדפסת תלת מימד לאדריכלים במחיר כדאי שמתאימה במדויק לצרכיו ומסופקת עם אחריות מקיפה ומערך שירות מקצועי.

בכדי לסייע לכם בבחירת מדפסת תלת מיד לאדריכלים מתאימה, עומד לרשותכם צוות מקצועי של החברה, הזמין לייעץ. בנוסף לכך את המדפסות תוכלו להזמין ישירות דרך אתר החברה המאובטח, ולקבלן עם משלוח, התקנה והדרכה מקצועית לכל כתובת מבוקשת.

כלי חיוני עבור לקוחת המשרד

לקוחות של משרדי אדריכלים רוצים להבין תוכניות למבנה המוצגות בפניהם באופן כמה שיותר ברור ומוחשי. לשם כך משתמשים כיום אדריכלים במודלים תלת מימדים, המופקים ממדפסות ייעודיות למטרה זו. שלא כמו מודלי תלת מימד על מסך מחשב, מודל פיזי מעניק חוויה הרבה יותר ריאלית ומוחשית, עם אפשרות לבחינת המבנה מכל זווית, בחינת הפרופורציות שלו, התרשמות מהמראה הסופי של המבנה בצבעים מלאים, עיצוב פרטי נוף וסביבה ועוד.

כל זאת עם חיסכון בזמן עבודה יקר שנדרש בעבר עבור הכנת שרטוטים, הדמיות ותמונות של המבנה משלל זוויות, מה שיכול לקחת ימים רבים ואף שבועות וקוצר ליום עבודה אחד בן מספר שעות בודדות. יתרה מכך, באמצעות מדפסת תלת מימד לאדריכל ניתן להציג בפני הלקוח מספר מודלים המאפשרים לזהות בקלות את ההבדלים בין דגמי המבנים השונים ולבחור במבנה מועדף.

בכדי למשוך לקוחות חדשים, יכול משרד האדריכלים להציג מודלים אלו באתר שלו ו/או ברשתות חברתיות. בנוסף, המודלים מעולים גם לשיווק פרויקטים שונים שיש בהם עדיין יחידות המוצעות למכירה, בין אם מדובר במבנה מסחרי, מגדל מגורים וכו’.

כלי עבודה יעיל

לצד השימוש במודלים בתלת מימד עבור לקוחות המשרד, מודלים אלו גם משמשים את האדריכל עצמו בעבודתו. בעזרת מודלים אלו יכול האדריכל לבחון את המראה כללי של המבנה המתוכנן לצד מבנים נוספים סביבו, ולבחון כיצד הם משתלבים אחד עם השני. כמו כן המודלים יכולים לשמש ככלי עבודה יעיל בפגישות צוות במשרד, וכן הם מהווים כלי תצוגה מועדף במכרזי בנייה שונים בארץ ובעולם.

ליהנות ממדפסת תלת מימד

בשנים עברו הוצעו בשוק דגמי מדפסת תלת מימד לאדריכלים במחירים גבוהים ביותר, שלא אחת עלותם הייתה גבוהה מידי ולא משתלמת לרכישה. אדריכלים ויתרו על הדפסות אלו או שפנו לשירותי הדפסה בתלת מימד עבור כל פרויקט בנפרד. ואולם, עם גדילת השוק והתפתחות הטכנולוגיה, ניתן למצוא מבחר איכות של דגמי מדפסת תלת מימד לאדריכלים במחיר זול ואטרקטיבי, המותאם ליכולות כלכליות של משרדי אדריכלות.

באתר של חברתנו תמצאו מבחר עשיר וחדשני של מדפסות תלת מימד לאדריכלים המוצעים עבור מחירים כדאיים ביותר, וזאת לצד מגוון הנחות ומבצעים ואפשרות לרכישה קבוצתית של מדפסות.

 מדפסת מתאימה לצרכי האדריכל

אנו מציעים מגוון רחב של דגמי מדפסת תלת מימד לאדריכל במחיר כדאי, שמספקות שלל פונקציות חיוניות לקבלה מהירה של מודלים באיכות גבוהה ביותר, עם התאמה פרופורציונאלית מלאה לתוכניות אדריכליות. כמו כן מדפסות אלו כוללות פונקציות יעילות רבות נוספות, כדוגמת אפשרות להחלקת וליטוש פני שטח של המודל, הדפסה בכל צבע מבוקש לרבות מדפסות עם יכולות להדפסה של שני צבעים במקביל, לצד אפשרות לצביעה חיצוניות ייחודית נוספת. כל זאת ועוד עם הדפסות שיכולות להיות מוכנות כבר באותו היום ויוצרות נתיב תקשורת פשוט וברור מול לקוחות.

הליך הדפסת מודלים בתלת מימד

הליך הדפסת מודלים בתלת מימד באמצעות מדפסת תלת מימד לאדריכל מתחיל בשליחת תוכניות אדריכליות למדפסת, בעזרת תוכניות ייעודיות ועל גבי קבצים מתאימים. כמו כן בוחרים מראש סוג חומרים וצבעים עבור המודל. חומרים אלו, שלרוב הינם קשיחים ויכולים להיות גם מכמה חומרים שונים, מוצמדים אחד לשני בטכנולוגיית לייזר ויוצרים מודל מוצק, ברמת דיוק וגימור גבוהה ביותר. כמו כן הטכנולוגיה של ימינו מאפשרת ליצור מודל היורד לפרטי הפרטים, למשל עיצוב צורות של אריחים, בריקים, שבילים ועוד. יתרה מכך, הפירוט המוצע על ידי מדפסות אלו מאפשר גם ליצור מודלים מפורטים של חללים פנימיים מעוצבים.

הזמנת מדפסת תלת מימד לאדריכל

הזמנת מדפסת תלת מימד לאדריכלים במחיר משתלם, מוצעת און ליין דרך האתר המאובטח והמתקדם של חברתנו. בנוסף להזמנת מדפסת, לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת 3DNY הדפסות תלת מימד, בטלפון 09-7449959 או במייל [email protected]

לצפיה במוצרים לחצו כאן

מאמרים נוספים

איך לבחור מדפסת תלת מימד

איך לבחור מדפסת תלת מימד בחוכמה וללא ניסיון? אם הגעתם למסקנה שמדפסת תלת מימד יכולה לתרום לעסק\חברה\מוסד שלכם, אבל אתם לא בטוחים איזו מדפסת מתאימה

קרא עוד »

מדפסת לעסק

מדפסות לעסק מחפשים מדפסות לעסק? מדפסות תלת מימד הופכות לפריט סטנדרטי ביותר ויותר בתי עסק שעושים בהן שימוש פנימי של תכנון ופיתוח או שימוש חיצוני

קרא עוד »

יש לכם שאלה על המוצר?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

הודעה חשובה!

לקוחות יקרים,

השירות שלנו יפעל במתכונת מצומצת בין התאריכים 26-28/12/2023 בעקבות ספירת מלאי.

פניות בנושא שירות יתקבלו בכתובת המייל [email protected] בלבד

נחזור לפעילות מלאה ביום ראשון 31/12/2023
עמכם הסליחה!