fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

בלוג

מדפסת תלת מימד גדולה במחיר כדאי

לצד שירותי הדפסה ובניית אבטיפוס, חברת 3DNY מייבאת מדפסות תלת מימד איכותיות במגוון סוגים ודגמים. זאת לרבות מבחר איכותי של דגמי מדפסת תלת מימד גדולות במחיר משתלם במיוחד, הכולל גם אחריות מלאה במעבדות החברה, שני קילוגרם של חומר והדרכה מקצועית מקיפה. מדובר במדפסות מקצועיות המיועדות למגוון צרכי תעשייה, עבורן תוכלו לקבל שירותי ייעוץ מקצועיים לבחירת מוצר המתאים לדרישות ולצרכים שלכם, ולהזמינן ישירות דרך אתר החברה המתקדם והמאובטח.

דגמים של מדפסות תלת מימד גדולה ומתקדמות

אנו מייבאים, משווקים ומוכרים מבחר איכותי ומתקדם של מדפסות תלת מימד גדולות עבור מחירים הוגנים וכדאיים. דגמי המדפסות כוללים בין היתר:

 

  • מדפסת מקצועית CREATBOT D600- מדפסת גדולה עם שטח הדפסה עצום הכוללת מיטה מתחממת וראש כפול, יכולה להגיע לטמפרטורה של ארבע מאות מעלות ומאפשרת ליצור הדפסות משולבות בעזרת חומרים מיוחדים. כמו כן המוצר מספק הדפסות באיכות גבוהה ביותר בזכות גוף יציב ממתכת ומסילות ליניאריות. בנוסף המדפסת כוללת חיישן לעצירת הדפסה כאשר נגמר חומר הגלם, מסך מגע גדול, מערכת סינון אוויר, כיול אוטומאטי, מערכת גיבוי להדפסות ועוד.
  • CREATBOT F430- מדפסת מקצועית בעלת ראש כפול, יכולה להגיע לטמפרטורות של עד ארבע מאות עשרים מעלות, מאפשרת הדפסות משולבות עם חומרים מיוחדים עם רזולוציה של עד עשרים מקרון. כמו כן מדובר במדפסת עם גוף יציב ממתכת המחוזק על ידי מסילות ליניאריות. בנוסף המדפסת כוללת מערכת גיבוי מובנית לקפיצות מתח והפסקות חשמל, כיול אוטומטי, חיישן להפסקת הדפסה במידה ונגמר חומר הגלם ועוד.
  • מדפסת תלת מימד CR-10 S4- מדפסת שולחנית גדולה במחיר זול במיוחד, עם שטח הדפסה ענק המאפשר להדפיס מודלים גדולים ועם מהירות הדפסה של מאתיים מ”מ בשנייה. בעלת גוף יציב וחזק מאלומיניום, ציר Z כפול, מיטה מתחממת, חיישן המודיע על סיום חומר גלם, חיווט חכם עמיד בפני שחיקה, תחזוקה קלה ועוד.

הזמנת מדפסת תלת מימד גדולה

הזמנת מדפסת תלת מימד גדולה מחיר כדאי מוצעת און ליין ישירות דרך אתר החברה. בנוסף להזמנת מדפסת, לעוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת 3DNY הדפסות תלת מימד, בטלפון 09-7449959 או במייל [email protected].

לצפיה במוצרים לחצו כאן

מאמרים נוספים

יש לכם שאלה על המוצר?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

הודעה חשובה!

לקוחות יקרים,

השירות שלנו יפעל במתכונת מצומצת בין התאריכים 26-28/12/2023 בעקבות ספירת מלאי.

פניות בנושא שירות יתקבלו בכתובת המייל [email protected] בלבד

נחזור לפעילות מלאה ביום ראשון 31/12/2023
עמכם הסליחה!