fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

בלוג

על מידול תלת מימד

חברת 3DNY מספקת פתרונות הדפסה מלאים בתלת מימד, החל משלב רעיון ועד להדפסת מודל מוגמר בכל רמת מורכבות ועם מגוון חומרי גלם. שירותינו כוללים גם מידול תלת מימד באמצעות תוכנות מתקדמות ובעזרת צוות מקצועי ומיומן, בעל הבנה טכנית מעמיקה ועדכנית בכל הקשור לתכנון של מודלים.

הכל מתחיל במידול תלת מימד

כל רעיון חדשני וייחודי של יזמים וחברות מתחיל במידול. מדובר למעשה בשלב הראשון של עיצוב והנדסת מוצר המבוצע באופן ממוחשב בעזרת תוכנות מתאימות. את המודל הממוחשב מעלים לקבוץ מתאים המועבר למדפסות התלת מימד לשם ייצור הדגם. במידה ואין לכם את הזמן, הכישורים או האמצעים להפקת מידול תלת מימדי, חברתנו תסייע לכם בביצוע תהליך זה באופן מקצועי העונה במדויק למאפייני המודל המבוקש.

חשיבות מידול בתלת מימד

מידול המהווה שלב ראשוני בתהליך הפקת מודל תלת מימד, הינו שלב חשוב ביותר שיש להקפיד על ביצועו הנכון והמדויק ברמה גבוהה ביותר. אם לא מבצעים אותו כהלכה הדבר יוביל לעיכובים והוצאות מיותרות במהלך ניסיונות ייצורו של הדגם. כך למשל, יש חשיבת רבה לבחירה נכונה של חומר עבור המודל המשפיע באופן ישיר על חוזק, קשיחות, גמישות, יציבות ועמידות המוצר. לכן, אם אינכם בטוחים במידת היכולת שלכם ליצור מידול מקצועי, נכון ומדויק, מומלץ שתפנו אלינו לקבלת שירות מקצועי בתחום.

תכנון מקצועי של מידול תלת מימד

תכנון מקצועי של מודל דורש להבין מהו המוצר המבוקש, אילו תכונות נדרשות ממנו ולמה הוא מיועד. על פי נתונים אלו נבחר בטכנולוגיה, מידות ובחומרים מתאימים להדפסתו בתלת מימד. כמו כן על פי נתונים אלו נוכל לעצב מידול בעזרת תוכנה ממוחשבת ייעודית. המידול יוביל ליצירת קובץ תלת מימד נכון ומדויק ממנו ניתן יהיה לפנות לייצור הדגם במדפסת תלת מימד.

למידול בתלת מימד

לשירותי מידול בתלת מימד, קבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת 3DNY הדפסות תלת מימד, בטלפון 09-7449959 או במייל [email protected].

מאמרים נוספים

מדפסת לעסק

מדפסות לעסק מחפשים מדפסות לעסק? מדפסות תלת מימד הופכות לפריט סטנדרטי ביותר ויותר בתי עסק שעושים בהן שימוש פנימי של תכנון ופיתוח או שימוש חיצוני

קרא עוד »

יש לכם שאלה על המוצר?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

הודעה חשובה!

לקוחות יקרים,

השירות שלנו יפעל במתכונת מצומצת בין התאריכים 26-28/12/2023 בעקבות ספירת מלאי.

פניות בנושא שירות יתקבלו בכתובת המייל [email protected] בלבד

נחזור לפעילות מלאה ביום ראשון 31/12/2023
עמכם הסליחה!