fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

בלוג

מדפסת תעשייתית

מדפסת התלת מימד הראשונה הומצאה בשנת 1983, אך עברו מאז שני עשורים עד שהפכה לנחלת הכלל. כיום, העתיד כבר כאן בצורת מגוון סוגי מדפסות תלת מימד, אשר יכולות לייצר עבורנו כל צורה וכל חלק ולוקחות חלק בעולם העיצוב, הרפואה, מוסדות הלימוד וכמעט בכל תחום אחר בחיים.

עבור אנשים רבים, המחשבה על להדפיס פריט ממשי ולא רק מילים ותמונות על נייר, נשמעת בלתי אפשרית – אבל עבור רבים אחרים העסק או החברה לא היו מתקיימים ללא מדפסת תעשייתית משוכללת, אשר עומדת מאחורי ההצלחה של המקום.

ההדפסה עצמה נעשית באמצעות חוטי פלסטיק מתקדמים, אשר יוצרים יחד (להתאם לתכנון תוכנת המחשב) את הפריט הרצוי. כיום יש מגוון מדפסות תלת מימד, המיועדות לשימושים שונים:

  • מדפסות תעשייתיות – אפשר למצוא במפעלים ובמקומות הדורשים הדפסה בכמויות גדולות.
  • מדפסות צבעוניות – אפשר למצוא בעיקר בתחום מקצועות העיצוב ובמקצועות אחרים הדורשים גם מראה ולא רק פונקציונאליות.
  • מדפסות ביתיות – מיועדות לשימוש ביתי ומחירן נמוך יחסית.

אם לדוגמה, יש לכם מפעל המייצר חלקים למכונה, מדפסת תלת מימד תעשייתית יכולה להיות שימושית במיוחד: היא מסוגלת להדפיס כמות גדולה של אובייקטים (בדרך כלל בצבע אחיד) בזמן קצר, מושלם למי שתלוי בהיצע וביקוש.

כאשר בוחרים מדפסת תלת מימד, חשוב לוודא שאתם אכן צריכים אותה (ולא זקוקים רק להדפסה חד פעמית) ומהן הציפיות שלכם מאותה מדפסת – כאשר תדעו מהי מטרת המדפסת ומהן הדרישות שלכם, תוכלו להגיע לדגם שאתם זקוקים לו, גם אם אין לכם ידע מעמיק בתחום המדפסות. תמיד מומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע ומומחים בתחום, כדי לקבל המלצות וייעוץ מקצועי בעת הרכישה.

אם אתם מעוניינים לרכוש מדפסת תלת מימד, אבל לא בטוחים בדגם או בסוג שאתם צריכים – אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר עוד היום במספר הטלפון 09-7449959 או השאירו הודעה באתר; צוות המומחים של חברת 3DNY ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בבחירת מדפסת תלת מימד איכותית, שתשרת אתכם לזמן רב. אם אתם כבר יודעים מה אתם מחפשים, האתר שלנו עומד לרשותכם, נוח וידידותי למשתמש.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

מאמרים נוספים

על מדפסת תלת מימד ברפואה

חברת 3DNY מספקת מדפסות ושירותי הדפסה בתלת מימד לגורמים וגופים רבים במשק לרבות חברות הייטק, תעשיה ביטחונית, חברות בניה, יזמים לקוחות פרטיים ולענף הרפואה. על

קרא עוד »

איך לבחור מדפסת תלת מימד

איך לבחור מדפסת תלת מימד בחוכמה וללא ניסיון? אם הגעתם למסקנה שמדפסת תלת מימד יכולה לתרום לעסק\חברה\מוסד שלכם, אבל אתם לא בטוחים איזו מדפסת מתאימה

קרא עוד »

pla

פילמנט PLA למדפסות תלת מימד – היכן מומלץ לרכוש? האם אתם חדשים בתחום הדפסות תלת-מימד, או שאתם כבר ותיקים ומנוסים? הותיקים בתחום כבר ודאי מכירים

קרא עוד »

מדפסת תעשייתית

מדפסת התלת מימד הראשונה הומצאה בשנת 1983, אך עברו מאז שני עשורים עד שהפכה לנחלת הכלל. כיום, העתיד כבר כאן בצורת מגוון סוגי מדפסות תלת

קרא עוד »

יש לכם שאלה על המוצר?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

הודעה חשובה!

לקוחות יקרים,

השירות שלנו יפעל במתכונת מצומצת בין התאריכים 26-28/12/2023 בעקבות ספירת מלאי.

פניות בנושא שירות יתקבלו בכתובת המייל [email protected] בלבד

נחזור לפעילות מלאה ביום ראשון 31/12/2023
עמכם הסליחה!