fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

בלוג

העתיד כבר כאן – מדפסת תלת מימד לאוכל

תחום הדפסות תלת המימד מתפתח בשנים האחרונות בצעדי ענק והוא חולש על עוד ועוד תחומים בתעשייה, ממדפסות למודלים אדריכליים ועד למדפסות תלת מימד לאוכל. עם חברת 3DNY תוכלו להזמין מדפסות תלת מימד מקצועיות ושולחניות, מתקדמות ואיכותיות למגוון צרכים. המדפסות מוצעות עבור מחירים אטרקטיביים, עם אחריות מקיפה, הדרכות מקצועיות ואספקה לכל כתובת מבוקשת.

סרטי מדע בדיוני שהופכים למציאות

היכולת לקבל ארוחה מעולה מתוך מכשיר בייתי מתקדם, סיפקה תכנים לסרטי מדע בדיוני רבים, מחזרה לעתיד שתיים לאלמנט החמישי, מסע בין כוכבים ועוד. תכנים בדיוניים אלו הפכו בשנים האחרונות למציאותיים ביותר בזכות טכנולוגיה המוצעת דרך מדפסת תלת מימד לאוכל. אלו מדפסות השייכות לתחום הפוד טק שכבר יודעות לייצר מזונות שונים ויש הרואים בהן פתרון יעיל לבעיות רעב, הרג בעלי חיים ועוד. הגורם העיקרי לפיתוח היא לא אחרת מסוכנות החלל נאס”א, המחפשת כל הזמן פתרונות מתקדמים, יעילים, חסכוניים במקום ובריאים עבור תזונה בחלל.

הכנת מזון באמצעות מדפסת

אמנם הטכנולוגיה הקיימת בימינו לא יכולה להפיק חומרי גלם כמו עגבנייה או חסה, אולם היא בהחלט מסוגלת ליצור מנות אוכל על סמך מוצרי בסיס שונים שלרוב מסופקים למדפסת בצורת קפסולה עם אבקה. כמו כן למדפסות מחוברת מערכת עם חומר נוזלי כלשהוא כמו מים או חלב. בתהליך ההדפסה המדפסת מערבבת את האבקות עם הנוזלים ומדפיסה שכבה אחר שכבה סוגים שונים של מזונות כמו עוגות, פיצות, פשטידות מאפים ועוד.

אז מה צופן העתיד?

מה שצריך לדעת לגבי מדפסת תלת מימד אוכל זה שתחום מדפסות תלת מימד לאוכל מצוי למעשה רק בחיתוליו והוא מהווה מצע לעוד הרבה פיתוחים וחידושים הנמצאים בשלבי פיתוח ומחקר שונים. כך לדוגמא, חברה ישראלית עובדת על פיתוח מדפסת תלת מימד ביתית הפועלת באמצעות קפסולות עם מזון מיובש ואשר תדע לספק מנות אוכל שונות המותאמות אישית לצרכי התזונה של בעליהן, למשל מבחינת רכיבים דיאטטיים, אלרגנים או טעם אישי. כמו כן תחום מדפסות תלת מימד מאפשר ליצור מנות מוכרות ממרכיבים חדשים כמו המבורגר בטעם ובחזות של בשר העשוי מחומרים צמחיים, ביצה ממקור טבעוני, קפה המוכן מפטריות עם ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד ועוד.

הזמנת מדפסות תלת מימד מתקדמות

הזמנת מדפסת תלת מימד למוצרים מחומרי גלם שונים מוצעת און ליין באתר החברה. בנוסף לביצוע הזמנה, קבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת 3DNY הדפסות תלת מימד, בטלפון 09-7449959 או במייל [email protected].

מאמרים נוספים

מדפסת לעסק

מדפסות לעסק מחפשים מדפסות לעסק? מדפסות תלת מימד הופכות לפריט סטנדרטי ביותר ויותר בתי עסק שעושים בהן שימוש פנימי של תכנון ופיתוח או שימוש חיצוני

קרא עוד »

מדפסות תלת מימד PEKK

מדפסת תלת מימד PEEK לצד המאמץ לפתח עוד ועוד טכנולוגיות של הדפסת תלת מימד, קיים מאמץ מקביל לפתח חומרים נוספים ולהתאים חומרים קיימים לעולם הדפסת

קרא עוד »

יש לכם שאלה על המוצר?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

הודעה חשובה!

לקוחות יקרים,

השירות שלנו יפעל במתכונת מצומצת בין התאריכים 26-28/12/2023 בעקבות ספירת מלאי.

פניות בנושא שירות יתקבלו בכתובת המייל [email protected] בלבד

נחזור לפעילות מלאה ביום ראשון 31/12/2023
עמכם הסליחה!