fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

בלוג

אודות מדפסת תלת מימד למתכת

חברת 3DNY מייבאת, משווקת ומוכרת מבחר גדול, איכותי ומתקדם של מדפסות תלת מימד המסוגלות להדפיס קשת רחבה של סוגי חומרים. בין היתר החברה משווקת מדפסות תלת מימד למתכת, אותן ניתן לרכוש ישירות דרך אתר החברה עבור מחיר משתלם ביותר ולקבלן עם חומר הגלם לכל כתובת מבוקשת, עם אחריות מקיפה והדרכות מקצועיות.

על טכנולוגיית הדפסה במתכת

בישראל הדפסות בתלת מימד מוכרות בעיקר מחומרי גלם מפלסטיק. יחד עם זאת בימינו ישנו מגוון חומרי גלם באמצעותם ניתן להדפיס בתלת מימד לרבות הדפסות עם מתכת. מדובר למעשה בשיטות הדפסה המבוססות על תוספתיות. הווה אומר שבמקום ליטול חתיכה שלמה של מתכת ולעצבה על ידי החסרה בעיבוד שבבי, בשיטות אלו מסיפים ובונים את המתכת בשלבים, בהתאם למקומות בו היא נחוצה.

איכותיות מדפסת תלת מימד למתכת

בחירה במדפסת תלת מימד מתכת הופכת ליותר ויותר מבוקשת בקרב תעשיות ובעלי מקצוע שונים, בזכות שורה של איכויות ששיטת ייצור זו מעניקה. המרכזיות שבהן הינן:

  • מידול תלת מימד- הדפסות תלת מימד של מתכת חוסכות את הצורך לפתח מוצר באמצעות תבניות ובמקומן נעשה שימוש במידול תלת מימדי הנשלח כקובץ למדפסת. כמו כן, במידת הצורך את נתוני המידול פשוט וקל לשנות ולעדכן במחשב ומשם לשנות גם את נתוני מוצר המתכת המודפס. כך תהליכי הפיתוח הופכים להיות הרבה יותר יעילים, חסכוניים ומהירים.
  • היבטים הנדסיים- הדפסה תלת ממדית מאפשרת להסיר מגבלות הנדסיות שונות עבור שלבי ייצור של מתכות, משלבי תכנון ופיתוח ועד הליכי ייצור. כך למשל אפשר לתכנן וליצור ללא קושי מיוחד מוצרים בעלי פני שטח מורכבים או חללים פנימיים. גם בעיות הנוצרות בתבניות עקב under cut כבר אינן קיימות בהדפסות תלת מימד.
  • מהירות אספקה- בעוד שבשיטות ישנות אם נשבר חלק מתכת בפס ייצור, יש צורך לחכות זמן ממושך לקבלתו מהספק, הדפסה תלת ממדית של מתכת מאפשרת לקבל במקום חלק חילוף מבוקש.

הזמנת מדפסת תלת מימד מתכת

הזמנת מדפסת תלת מימד למתכת מוצעת און ליין באתר החברה. בנוסף לביצוע הזמנה, קבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת 3DNY הדפסות תלת מימד, בטלפון 09-7449959 או במייל [email protected].

לצפיה במוצרים לחצו כאן

מאמרים נוספים

יש לכם שאלה על המוצר?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

הודעה חשובה!

לקוחות יקרים,

השירות שלנו יפעל במתכונת מצומצת בין התאריכים 26-28/12/2023 בעקבות ספירת מלאי.

פניות בנושא שירות יתקבלו בכתובת המייל [email protected] בלבד

נחזור לפעילות מלאה ביום ראשון 31/12/2023
עמכם הסליחה!