fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

בלוג

מדפסת תלת מימד – עלויות ותכונות

רוצים לדעת כמה עולה מדפסת תלת מימד? מבקשים להכיר תכונות ומאפיינים של מדפסות תלת מימד? באתר של חברת 3DNY תיהנו ממבחר איכותי וזול ביותר של מדפסות שולחניות ומקצועיות. כמו כן לרשותכם עומד צוות מיומן של החברה הזמין לסייע ולייעץ לכם בהצגת תכונותיהן של המדפסות השונות ובבחירת מדפסת מתאימה לצרכים שלכם.

תכונות של מדפסות תלת מימד

מדפסות תלת מימד שאנו מייבאים, משווקים ומוכרים מידי היצרניות הטובות והמובילות בעולם, מציגות שורה ארוכה של תכונות ואיכויות, ההופכות אותן לכלי הדפסה ועבודה ויעיל כדאי. התכונות כוללות בין היתר:

  • חומרים וגוונים- ניתן להדפיס מגוון סוגי חומרים גמישים, קשיחים וכדומה, עם קשת רחבה של צבעים ובשלל גוונים לרבות צבעים מיוחדים, פולטי אור, זוהרים ושקופים.
  • איכות הדפסה- המדפסות שלנו מספקות הדפסות באיכות גבוהה ביותר, עם רזולוציה מעולה ורמת דיוק גבוהה במיוחד.
  • איכות- דגמי מדפסות תלת מימד המוצעים כיום בשוק הינם מוצרים איכותיים, עמידים ואמינים שכמעט ואינם נדרשים בתחזוקה.
  • שלל פונקציות- אנו משווקים מדפסות תלת מימד מתקדמות המציעות שורה ארוכה של פונקציות ובכך מאפשרות התאמה מדויקת לצרכי ההדפסה של כל אחד.
  • פשטות שימוש- אם בעבר שימוש במדפסות תלת מימד נדרש בידע מקדים מעמיק, הרי שכיום המצב שונה לחלוטין. דגמי מדפסות תלת מימד החדישים הינם מוצרים מתקדמים, קלים ופשוטים לשימוש.
  • מגוון שימושים- תכונות מדפסות תלת מימד הפכו אותן למוצר יעיל עבור מגוון תעשיות וצרכים לרבות בניית מודלים, אבות טיפוס, ייצור חלקים ומוצרים שלמים.

 

עלויות מדפסות תלת מימד

לאחרונה ענף מדפסות תלת המימד זוכה לתנופה אדירה, המובילה לתחרות עזה בענף ולשפע של מוצרים חדשים ומתקדמים היוצאים מידי שבוע ולשוק. כפועל יוצא מכך, בימינו מדפסת תלת מימד עלויות נמוכות מתמיד והן מוצעות במחירים כדאיים העומדים במסגרות תקציב של מרבית התעשיות, בתי העסק, אנשי המקצוע והמוסדות בארץ. יתרה מכך חברתנו מציעה לכם כתובת אמינה ומשתלמת לרכישת מדפסות עם מחירים זולים ביותר. ואם לא די בכך אצלנו תוכלו גם להזמין מדפסות ברכישה קבוצתית ובכך להוזיל עוד יותר את עלויות המוצר.

הזמנת מדפסת תלת מימד

הזמנת מדפסת תלת מימד בעלות כדאית מוצעת ישירות דרך אתר החברה המתקדם והמאובטח. בנוסף לרכישת מדפסת, עוד מידע וייעוץ מקצועי בבחירתה, צרו קשר עם חברת 3DNY הדפסות תלת מימד, בטלפון 09-7449959 או במייל [email protected].

מאמרים נוספים

pla

פילמנט PLA למדפסות תלת מימד – היכן מומלץ לרכוש? האם אתם חדשים בתחום הדפסות תלת-מימד, או שאתם כבר ותיקים ומנוסים? הותיקים בתחום כבר ודאי מכירים

קרא עוד »

מדפסת תעשייתית

מדפסת התלת מימד הראשונה הומצאה בשנת 1983, אך עברו מאז שני עשורים עד שהפכה לנחלת הכלל. כיום, העתיד כבר כאן בצורת מגוון סוגי מדפסות תלת

קרא עוד »

על מדפסת תלת מימד ברפואה

חברת 3DNY מספקת מדפסות ושירותי הדפסה בתלת מימד לגורמים וגופים רבים במשק לרבות חברות הייטק, תעשיה ביטחונית, חברות בניה, יזמים לקוחות פרטיים ולענף הרפואה. על

קרא עוד »

יש לכם שאלה על המוצר?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

הודעה חשובה!

לקוחות יקרים,

השירות שלנו יפעל במתכונת מצומצת בין התאריכים 26-28/12/2023 בעקבות ספירת מלאי.

פניות בנושא שירות יתקבלו בכתובת המייל [email protected] בלבד

נחזור לפעילות מלאה ביום ראשון 31/12/2023
עמכם הסליחה!