fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

בלוג

על מדפסת תלת מימד ברפואה

חברת 3DNY מספקת מדפסות ושירותי הדפסה בתלת מימד לגורמים וגופים רבים במשק לרבות חברות הייטק, תעשיה ביטחונית, חברות בניה, יזמים לקוחות פרטיים ולענף הרפואה. על מדפסת תלת מימד ברפואה ושימושיה השונים יפרט המאמר הבא.

טכנולוגיה חדישה המקדמת את עולם הרפואה

אם יש תחום בו הדפסות תלת מימד יצרו פריצת דרך משמעותית, זהו ללא ספק עולם הרפואה. טכנולוגיית הדפסות תלת מימד מעניקה שלל כלים ואמצעים חדישים עבור מגוון הליכים רפואיים לרבות הדפסת שתלים, הכנת מודלים, הכנה לניתוחים, השתלת איברים ועוד.

מגוון שימושים בעולם הרפואה

כאמור, עם מדפסת תלת מימד לרפואה ניתן לעשות שימוש בקשת רחבה של תחומים כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

 

  • הכנה לניתוחים- באמצעות הדפסת מודלים טרם ניתוח הרופא יכול לדעת במפורט את המבנה והמצב הייחודי של האיבר המנותח. כך למשל ניתן ליצור מודל של כליה עם סרטן ממאיר המציג מיקום מדויק של גידולים ומאפשר תכנון מדויק של כל מהלכי הניתוח. זאת בעוד שבעבר היו הרופאים נדרשים להסתמך על הבנת ממצאים דו מימדיים כמו MRI או סי.טי ולנסות ולתרגם לאיבר תלת מימדי.
  • אבזרי ניתוח- באמצעות הדפסות תלת מימד ניתן גם לייצר אבזרי ניתוח שונים.
  • שתלים-  עם מדפסת תלת מימד רפואה ניתן גם ליצור שתלים בהתאמה אישית מלאה עבור המטופל, במקום שימוש בשתל כללי. למשל כבר הושתלו בעולם בהצלחה חוליות של עמוד שדרה שיוצרו עם מדפסת תלת מימד. כמו כן הדפסה של שתלים הפכה למקובלת במחלקות פה ולסת רבות בישראל.
  • מכשירי שמיעה- מודפסים בהתאמה אישית מלאה וכך תורמים באופן משמעותי לשיפור איכות השמיעה של בעליהם, לצד אפשרות לחברם למכשירים אחרים כמו מכשיר סלולרי, מחשב נייד או טלוויזיה.
  • שימושים נוספים- למעשה הדפסות תלת מימד ברפואה משמשות עבור מגוון צרכים, רכיבים ושתלים המודפסים בהתאמה אישית למטופל כמו מכשיר לקנה ושט של ילדים, כתרים, החלפת מפרקים, שחזור גולגולת ועוד.

מדפסת תלת מימד לרפואה

הזמנת מדפסת תלת מימד לרפואה ותחומים נוספים במשק, מוצעת און ליין באתר החברה. בנוסף לביצוע הזמנה, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת 3DNY הדפסות תלת מימד, בטלפון 09-7449959 או במייל [email protected].

לצפיה במוצרים לחצו כאן

מאמרים נוספים

pla

פילמנט PLA למדפסות תלת מימד – היכן מומלץ לרכוש? האם אתם חדשים בתחום הדפסות תלת-מימד, או שאתם כבר ותיקים ומנוסים? הותיקים בתחום כבר ודאי מכירים

קרא עוד »

מדפסת לעסק

מדפסות לעסק מחפשים מדפסות לעסק? מדפסות תלת מימד הופכות לפריט סטנדרטי ביותר ויותר בתי עסק שעושים בהן שימוש פנימי של תכנון ופיתוח או שימוש חיצוני

קרא עוד »

יש לכם שאלה על המוצר?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

הודעה חשובה!

לקוחות יקרים,

השירות שלנו יפעל במתכונת מצומצת בין התאריכים 26-28/12/2023 בעקבות ספירת מלאי.

פניות בנושא שירות יתקבלו בכתובת המייל [email protected] בלבד

נחזור לפעילות מלאה ביום ראשון 31/12/2023
עמכם הסליחה!