fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

בלוג

בניית מודלים להדפסה בתלת מימד

בשנים האחרונות יותר ויותר גורמים במשק מבינים את היתרונות שיש לבניית מודלים בהדפסות תלת מימד, בין היתר מבחינת איכות המודל ומידת דיוקו. חברת 3DNY המתמחה בהדפסות תלת מימד מספקת ללקוחותיה המקצועיים מענפים שונים במשק והתעשייה שירותי הדפסה של מודלים בתל מימד.

החברה מייבאת ומשווקת מדפסת, חומרי גלם ומוצרים נספים, ויש לה את כל הניסיון, הידע והכלים להדפסת מודלים בתלת מימד בעזרת מגוון טכנולוגיות ובהתאמה מלאה לצרכי ודרישות הלקוח. ההדפסות מסופקות בכל רמת מורכבות עם מועדי אספקה מהירים ועבור מחירים משתלמים וזולים במיוחד.

שירות מקצועי ומקיף

עם חברתנו תזכו לשירותי בניית מודלים להדפסה בתלת מימד מקצועיים ומקיפים, החל משלבי רעיון ראשוני ועד לקבלת מודל מוגמר, ברמת דיוק גבוהה ביותר. מדובר לרוב במודלים בכל רמת מורכבות הכוללים כל היבט נדרש, בין היתר מבחינת פתרונות מכאניים, אלקטרוניקה, צבעים וגוונים מבוקשים, ייעוץ שיווקי וכו’. כל זאת מתוך התאמה מלאה לצרכי ודרישות הלקוח, עם רמה גבוהה של זמינות וליווי מלא ולשביעות רצונו של הלקוח. מדובר בתהליך פשוט ומהיר הדורש מהלקוח לשלוח קובץ שממנו נבנה את המודל. יתרה מכך, במידת הצורך אנו גם נדאג לתכנן את המודל עבורכם משלב הרעיון ולהוציאו לפועל על הצד הטוב ביותר.

מגוון אפשרויות למודלים בתלת מימד

הכלים והידע שיש ברשותנו מאפשרים לנו לתכנן וליצור מודלים מודפסים בתלת מימד עם פני שטח בכל רמת מורכבות. המודלים יכולים להיות עשויים מסוגים שונים של חומרים גמישים או קשיחים ובכל צבע וגוון מבוקש לרבות גוונים ייחודיים, צבעים שקופים, פולטי אור וצבעים זוהרים. כמו כן ההדפסות של המודלים מסופקות ברמה גבוהה ביותר של רזולוציה ודיוק. הצוות המקצועי של חברתנו זמין לסייע לכם בכל קושי, בעיה והתלבטות, בין אם עבור תכנון מודלים להדפסה בתלת מימד, בחירת חומרים עבורם ועוד.

לתכנון והדפסת מודלים בתלת מימד

לתכנון והדפסת מודלים בתלת מימד, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת 3DNY הדפסות תלת מימד בטלפון  09-7449959 או במייל [email protected].

 

לצפיה במוצרים לחצו כאן

מאמרים נוספים

מדפסת לעסק

מדפסות לעסק מחפשים מדפסות לעסק? מדפסות תלת מימד הופכות לפריט סטנדרטי ביותר ויותר בתי עסק שעושים בהן שימוש פנימי של תכנון ופיתוח או שימוש חיצוני

קרא עוד »

יש לכם שאלה על המוצר?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

הודעה חשובה!

לקוחות יקרים,

השירות שלנו יפעל במתכונת מצומצת בין התאריכים 26-28/12/2023 בעקבות ספירת מלאי.

פניות בנושא שירות יתקבלו בכתובת המייל [email protected] בלבד

נחזור לפעילות מלאה ביום ראשון 31/12/2023
עמכם הסליחה!