fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

בלוג

מדפסת לעסק

מדפסות לעסק

מחפשים מדפסות לעסק? מדפסות תלת מימד הופכות לפריט סטנדרטי ביותר ויותר בתי עסק שעושים בהן שימוש פנימי של תכנון ופיתוח או שימוש חיצוני של ייצור מוצר ללקוח בזמן אמת. איך יכולה מדפסת תלת מימד לסייע לכם בעסק והאם ישנן מדפסת מקצועית לעסק או שאתם יכולים להסתפק בדגמים היותר סטנדרטיים בקטגוריה? בשורות הבאות ננסה לענות על שאלות אלה ולסייע לכם בבחירת מדפסת לעסק.

אז איזו מדפסת אתם צריכים?

לפני שאתם מזמינים מדפסת לעסק, חשוב שתבחנו כיצד יכולה מדפסת כזאת לשרת אתכם. מן הסתם, עד היום הסתדרתם גם ללא מדפסת כזאת ועל כן תצטרכו לחשוב קצת מחוץ לקופסא ולחשוב איך יכולה מדפסת תלת מימד לסייע לכם בשיפור השירות ללקוח, בהרחבת סל המוצרים שלכם, בשיפור תהליכים עסקיים בתוך העסק ובשימושים היקפיים לטובת העסק (למשל בייצור חומרים שיווקיים). במקרים רבים, הקטגוריה הרחבה של דגמי מדפסות לעסקים יכולה לספק לכם מענה מצוין לצרכים פנימיים, ייצור חומרים שיווקיים, ייצור מתקנים לעסק ועוד שלל תוצרים שאותם תוכלו לגלות תוך כדי תנועה. יחד עם זאת, אם אתם מחפשים מדפסת שקשורה ישירות לליבת הפעילות שלכם, למשל בתחום רפואת השיניים, בניית מודלים תלת ממדיים או אפילו ייצור מוצרים ללקוחות בהתאמה והזמנה אישית, אתם צריכים מדפסת מקצועית לעסק וזה כבר עולם אחר לגמרי.

 

מהן התכונות הייחודיות של מדפסת מקצועית בתחום הדפסת תלת מימד?

מדפסת מקצועית לעסק בתחום הדפסת תלת מימד היא קודם כל מדפסת שיודעת לעבוד בקצבים גבוהים, בעומס גבוה ובטווח רחב יותר של גודל ומורכבות מוצר. אם את זקוקים לרמת דיוק גבוהה במיוחד, אם אתם זקוקים לגמישות מרבית בבחירת חומר הגלם להדפסה, אם אתם זקוקים להדפסות בקצבים גבוהים ובמגוון גדלים ומפרטים טכניים, אך ורק מדפסת מקצועית תוכל לספק לכם את המענה הנדרש. אם אתם פשוט רוצים להזמין מדפסת כזאת לעסק ולגלות לאט לאט איך היא יכולה לתרום לכם וללקוחות שלכם, תוכלו להתחיל בדגם ראשוני ולאחר מכן להתקדם בהתאם לצרכים ולשימושים שתגלו.

 

הייצור התעשייתי קל זמין מהיר וחסכוני בעלויות

3DNY משנה סדרי עולם בענפי התעשייה וההייטק, באמצעות סדרת מדפסות תלת מימד שנבנו במיוחד לדרישות המורכבות של התעשייה והדרישה להקטין עלויות יצור,  ומתמודדות עם הדפסת חומרי גלם מורכבים כגון:

PEEK, CARBON FIBER, GLASS FIBER, ABS, POLYCABONATE, NYLON

חברות תעשייתיות , הייטק, יכולות לייצר באופן עצמאי מודלים, חלקי מכונות, אבטיפוס, וייצור בסדרות קטנות.

הרווח המיידי משימוש בטכנולוגיית הדפסת תלת מימד כולל: עלויות יצור נמוכות משמעותית, זמני יצור קצרים, שינויים פיזיים במוצר בקלות ובפשטות, והחשוב ביותר, אי תלות בספקים חיצוניים.

אצלנו ב-3DNY תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי מדפסות לעסקים, מדפסות מקצועיות, מדפסות לעבודה בעומס גבוה, מדפסות למתחילים, מדפסות עם גמישות מרבית בשילוב חומרי גלם ועוד. אצלנו תוכלו למצוא גם צוות מקצועי שישמח לשמוע על העסק שלכם ולהתאים לכם את המדפסת שתספק לכם את חבילת הערך הטובה ביותר במחיר הטוב ביותר. פרטים נוספים תוכלו למצוא כאן באתר האינטרנט שלנו או שפשוט תוכלו להתקשר אלינו בטלפון 09-7449959.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

מאמרים נוספים

איך לבחור מדפסת תלת מימד

איך לבחור מדפסת תלת מימד בחוכמה וללא ניסיון? אם הגעתם למסקנה שמדפסת תלת מימד יכולה לתרום לעסק\חברה\מוסד שלכם, אבל אתם לא בטוחים איזו מדפסת מתאימה

קרא עוד »

מדפסות תלת מימד PEKK

מדפסת תלת מימד PEEK לצד המאמץ לפתח עוד ועוד טכנולוגיות של הדפסת תלת מימד, קיים מאמץ מקביל לפתח חומרים נוספים ולהתאים חומרים קיימים לעולם הדפסת

קרא עוד »

יש לכם שאלה על המוצר?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

הודעה חשובה!

לקוחות יקרים,

השירות שלנו יפעל במתכונת מצומצת בין התאריכים 26-28/12/2023 בעקבות ספירת מלאי.

פניות בנושא שירות יתקבלו בכתובת המייל [email protected] בלבד

נחזור לפעילות מלאה ביום ראשון 31/12/2023
עמכם הסליחה!